16 Ekim 2007 Salı

SHEDİR Şapka

(Fotoğraf Eunny bloğundan alınmıştır)
Selamlar.Kısa bir bayram tatilinden sonra gene burdayım.Yoğun,kalabalık ve koşuşturmadan sonra iyice bitkin düştüm.Bunu fırsat bilerek yeni birşeyler üretmenin telaşına düştüm.Zaten önümüz kış ve havalar hızla soğumaya başladı.Sizi bilmem ama ben soğuk havayı seviyorum.
En çokta tuhafiyeci arkadaşlarıma gidip yeni yünleri,modelleri sormak biraz dedikodu yapmak ve en önemlisi soğukta ÖRGÜ örmek çok keyifli.Hele birde yanında bir fincan Nescafe varsa değmeyin keyfime.Ee benim ufaklıkta okula gidiyor bu sene,anlayacağınız birkaç saat de olsa kendime zamanım kalıyor.

Kışa girerken en sevdiğim aksesuar olan şapkaları araştırıyorum.İşlemesi biraz zahmetlide olsa zevkli olan bir modeli sizlere hazırlamaya başladım.Şapkamız SHEDİR adını taşıyor.Sevgili Eunny nin bloğunda rastladığımda çarpıldım diyebilirim.Üstelik knitty.com nin göğüs kanseri hastaları için hazırladığı özel ekte verilmiş bir modeldir.


Ben ip tercihimi Bravo Sinem'den yana kullandım.Hem içeriğinde %25 yün var hem de örneği diri göstereceğini düşünüyorum.3.5 numara misina ile örgüye başladım.Motifi 16 ilmek üzerine kuruyorum.İlerleyen günlerde kalıbı oturttuğumda modeli sizinle paylaşacağım.

4 yorum:

deniz dedi ki...

merhaba katya,
bu model çok güzel. yapılışı zor mu...umarım kolaydır:) bende yapmak istiyorum hemen:) canım bu arada ip markası ve şiş no su yaz demişsin. haklısın tabi çok önemli ama bu süveteri 3 yıl önce ördüğüm için ne marka nede şiş no sunu hatırlamıyorum o yüzden yazamadım. ama ipim ince o yüzden muhtenmelen 3 yada 3.5 numara ile örmüşümdür. görüşmek üzere. hoşçakal.

Adsız dedi ki...

günaydın arkadaşım,
yine müthiş bir model bulmuşsun açıklamasınımerakla bekliyorum şimdiden ellerine sağlık sevgilerimle

Adsız dedi ki...

günaydın,
barış ve huzur dolu bir hafta dilerim

Lúcia dedi ki...

Olá, gostei muito de seus trabalhos; gostaria que me enviasse uma receita de um gorro (ou touca muçulmana ) masculina, pois tenho uma encomenda e não estou conseguindo fazer.

Meu e-mail: lucia.coury@yahoo.com.br

Obrigada,
Lúcia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails