24 Aralık 2009 Perşembe

Perlina koydum adını



Baya bir zaman önce bitirdim aslında.Adını Perlina koydum,ipi Himalaya perlina ,ve ördüğüm en zevkli ip markalarından birisi.Phildar dergisinin "Phildar No. 016, Créations Vive le printemps"
dergisinden bir model



Açıklamaları fransızca,ama forumumuzda tabiki çevirisini yapan arkadaşlarımız oldu,bizde
ördük.Çok kullanışlı,çok cool bir model.
Düşünenlere tavsiye ederim.Ben bayıldım.Giydiğimde çok soran oldu nereden aldığımı,"fransadan getirttim "diyerek şakaladım dostlarımı :-))))

3 yorum:

SEVKUT dedi ki...

Süper bir çalışma olmuş Katya ellerine sağlık. Model çok güzel ama sende çok güzel taşımışsın bu modeli
iyi günlerde kullan canım.

makhina dedi ki...

Sevkuta katılmamak elde değil,model süper ama sen bu kadar güzel taşımasan güzelliği bu kadar çarpıcı olmazdı canım,güle güle kullan.

Adsız dedi ki...

Conseils tres interessants. A quand la suite?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails