28 Mart 2008 Cuma

Tomten erkek ceketi

Başlayıpta bitiremediğim yarım işlerimden birisi de bu harika moduler Tomten ceketti.Artık sona doğru geldim.Büyük boy olarak uyarladığım modeli sevgili Jared'in bloğunda görüp beğenmiştim.
Şuan kapuşonunu örüyorum.
Bu model için Himalaya Lidya kullandım ve 4 no 120 cmlik misina şişle ördüm.Örgü mantığı:
tüm modeli 4 eşit parçaya ayırarak bütün olarak örmek.Örgü,etekten iki ön ve arka tek parça olarak örülüyor.Kol kesimine geldiğimizde derin bir dikdörtgen kesilerek ,(bu da önün yarısı,arkanın yarısı ) önler tek tek ve arka ayrıca örülür.yaklaşık 20"kadar kol derinliğinden sonra önler arkayla birleştirilip kapşonu veya istege baglı yakası tek parça örülür.Kollar ön ve arkadan ilmek alarak örgü yönünün dikine örülür ve istenen kol boyuna göre daraltılır.Ben omuza denk gelen yerde kısa sıralar örerek omuz yuvarlaklığını sağladım.(Aynı mantık kolaltı içinde geçerli.) tüm örgü tamamlandığında çevresi ayrıca tek parça örülüp tamamlanacak.Henuz bu aşamaya gelmedim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba:)) uğramadığım zamanlarda yine harika işler çıkarmışsın, ellerine sağlık..
özellikle siyah bluzun gerçekten hem şık hem de oldukça kullanışlı olmuş..
bu krem rengi ve farklı örülen erkek ceketi de eminim harika olacak..
keşke ben de bu kadar uzun boylu işleri becerebilsem.. şimdilik tığ işi bana yetiyor:))) gerçi artık onu da pek yapamaz oldum..
yine de sizleri takip etmek bana yetiyor..
tekrar ellerine sağlık sevgili arkadaşım..
sevgiler:)))

Adsız dedi ki...

arkadaşım çok güzel örgülerin var.bu hırkada çok ilginç.bitmiş halinide çok merak ediyorum.takip edicem.sevgiler.

Adsız dedi ki...

sitenizi ara ara ziyaret ediyorum değişik fikirler alıyorum. bende kendi ördüğüm elişlerinden bazılarını siteme koydum gezip yorum yazarsanız sevinirim.iyi akşamlar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails