26 Kasım 2008 Çarşamba

Gonca aka Rose red örgü Bere



Yine hediyelik olarak başladığım bu berenin tasarımı sevgili Ysolda Teague 'ya ait.24 yaşında genç bir tasarımcı olan Ysolda özellikle Canada ve Amerikada çok seviliyor.


Resim alıntıdır
(Daha öncede kendisine ait olan Urchin ve cloud bolero modellerini örüp burada tanıtmıştım.)
Göbekten başlanarak örülen model 6 dilimli ,ajurlu yaprak motifi.Özellikle saç örgüsüyle bütünleşik örülen model kart okumayı bilenler için zor değil.4 numara çorap şişi 4lü,4 numara misina şiş 60 cmlik,örgü ayracı ve 8ply kalınlığında istediğiniz bir iple örebilirsiniz.Ben Alize cashmira kullandım.(Elimde vardı ) Biraz daha ince bir ip olsa sanki daha güzel oturacaktı.Özellikle moher iple çok hoş olur.
Modeli ,baş çevresi 20 "(51 cm) için örüyorum.Model açıklamasını dikkatlice okumadığım için I-cord tekniğinle başlanması gerektiğini atlamışım,geç farkettim.(Hani şu tepesindeki küçük dil için.ne denir o parçaya isimlendiremedim nedense ?).Ancak model bittiğinde ekstradan örecegim.

Modeli begenen arkadaşlarım, Ysolda'nın sitesinden cüzi bir ücret karşılığı modeli indirebilirler.

9 yorum:

GeCe dedi ki...

gerçekten orjinal bir şapkaymış, ördüğünüz de tıpkısı olmuş çok hoş bu da

Haydins dedi ki...

Cok hos gorunuyor..Ama benim boyumu asar!!

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel görünüyor.
Ama ben yapamam, biraz bu konuda yeteneksizim.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

merhabalar çok memnun oldum hatta grur duydum yaptığından inan bana bu şekilde sitelerimizinde tanıtımını yapmış oluyoruz çok hoş teşekkür ederim.seninde yaptığın işler çok güzeller şapkalara bayıldım ben çok kokoşum bide kızım var aynı ben süslü kokona sitenden yararlanıcamdan eminim.neyse tekrar görüşmek üzere

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Çok güzel bir model yapımı biraz karış gibi valla ellerinize sağlık kırmızıdada çok güzel durmuş.

Unknown dedi ki...

ne hoş bir model.ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş nasıl başladığınızı ayrıntılı veremezmisiniz birde şemasını rica etsek çok isterim teşekkürler elinize sağlık

Semra Merdan dedi ki...

Adsız yorum bırakan arkadaşım,şapkanın açıklamasını verdiğim linkten satın alırsanız ,model açıklamasının yanında verilen kartlardan kolayca örebilisiniz.

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ben bu bereye bayıldım Katya Hanım ancak yuvarlak şişle öremiyorum .Çook güzel bir örnek.Ellerinize sağlık.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails