18 Kasım 2008 Salı

Keito Dama çanta




Lets knit serisine bayılırım.Her ne kadar dillerini bilemesemde verdikleri grafiklerle az çok yapılanı anlayabiliyorum.Keito dama no 137 dergisinde



yayınlanan bu tığ işi çantayı gördüğümde ,inanın çarpıldım ve mutlaka örmeliyim diye düşündüm.



Tasarım Mutsuko Kishi ye ait.4,5 no tığla ve istenen kalınlıkta 2 yumak iple örebilirsiniz.
(Mutsuko Kishinin diğer tasarımları için: Hot Winter Style: Fashionable Crochet Accessories bakınız)



İlave olarak yana, şiş işi bir çiçekle süsleme yaptım ve saplarına kontrast renkle iç astar ördüm.Hem sapları kalınlaştırdım hem de görüntüsünün böyle daha hoş olacağını düşündüm.

Çiçeğin yapılışını merak eden arkadaşlarım buradan indirebilirsiniz.


5 yorum:

GeCe dedi ki...

bu çantayı siz mi ördünüz pek anlamadım yazıdan ama öyleyse eğer çok güzel ben de yapmak isterim.

embir dedi ki...

Çantanın modeli de rengi de çok hoşmuş, evet kesinlikle örmek gerek, teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Dama deseni aradım neden dama denmiş acep adına?

Hülya Konar dedi ki...

sevgili "gece" ,

evet Katya örmüş,hatta orjinalini örmüş birde üstüne çiçek süsleme yapmış,o yetmemiş birde iç astar örmüş ...

eline sağlık Katya,iyi ve keyifli günlerde kullan.
hem rengi hem modeli çok şık.

sevgilerimle.

Ayşe dedi ki...

merhaba Katya, canta super olmus, detaylar da muhtesem, ellerine saglik...

Sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails