25 Eylül 2007 Salı

Tamamladığım örgü ceket

Malum,oldukça sıcak ve kurak geçen yazdan sonra sonbahara girdik.Ben severim bahar mevsimlerini.Yenilenmedir birbakıma.Artık örgü ve diğer uğraşılara daha fazla zaman ayırma fırsatı yakalıyor insan.(Ne de olsa okullarda açıldı :)
Yaz döneminde bolca yabancı dergi ve kitap kurcaladım.Özenli ve çok çok güzel modellerin
üretildiğini gördüm.Bu yılın moda deyimle ,trendi BOLCA ÖRGÜ.
Vakit buldukça bunları çıkarmaya çalışıyorum.Zaman zaman çalışmalarımı blog sayfamda görebileceksiniz.İlk olarak yabancı bir kitaptan çıkardığım ve oğlum için ördüğüm ceketi size sunmak istiyorum.


Kullandığım malzemeler:
200 gr.Nakolen krem yün
100 gr.Nakolen siyah yün
100 gr. Nakolen kırmızı yün
50 gr.Nakolen mavi yün
4 no.misina ve örgü şişleri
45 cm fermuar





















1 yorum:

Adsız dedi ki...

o Evet, muhtemelen bu yuzden

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails