29 Mayıs 2008 Perşembe

Lastik örgü Bamboo bluz-Ribbed top by Vladimir Teroikhin

Örgüler elimde bittikçe yeni modeller arıyorum.Örgü listeme aldığım bu modeli çalışmaya karar verdim.Vogue knitting 2008 Spring Summer dergisinden seçtiğim bamboo iple örülmüş model
yine Vladimir Teroikhin imzası taşıyor.Tamamen tesadüfen ikinci kez bu tasarımcının modeline karar verdim ve dergiyi incelediğimde şaşırdım.Sanırım tarzı bana çok hitap ettiğinden olsa



gerek.Özellikle kol kesiminde kullandığı farklı teknik ilgimi çektiğinde örgü listeme dahil etmiştim.


Daha önceki çalışmamda Vladimir Teroikhin hakkında sizlere bilgi vermiştim.
İhraç fazlası etiketsiz Bamboo ipler var elimde.3,5 no şişle modelin uygun çalışılacağını düşünüyorum.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

bende örgü örmeyi cok seven biri olarak sizin sitenizden etkilendiğimi belirtmeden gecemiyeceğim. Modelleriniz feyz verici. Bu gunlerde derslerden fırsat bulamasamda begendiğim bir kaç modeli kışa dogru mutlaka öreceğim. tekrar görüşmek üzere
Hatice

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok şık görünüyor sizin elinizden daha güzelinin çıkacağına eminiz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails