19 Mayıs 2009 Salı

Italyan Büyüsü hırka



Altınörgü forumda harıl harıl şal ördüğümüz bu günlerde Forum üyemiz sevgili Nuray'ın birlikte örelim başlığına koydugu bu hırka-bluz örnegini gördüğümde bayıldım.Her ne kadar örgüye ara vermem gerektiğini düşünsemde şişlerden ve iplerimden kopamıyorum nedense.Bunda forum ortamındaki sıcak dostluklarında etkisi yok değil hani.



Sevgili Arzu'nun italyancadan yaptıgı açıklamalar sayesinde başladık bu modeli örmeye.Ben modele italyan büyüsü adını verdim.Hakikatten büyülü bir model.Mani di Fata mayıs 2009 dergisinden çıkan model orjinalinde ipek ip ve 3 no şişle örülmüş.Bizler ipek ipi bulamadıgımızdan merserize veya nubuk ipleri tercih ettik.Himalayanın taşlanmış nubuk grubu şahane iplerini tavsiye ederim.Özellikle pastel tonlarda üretilmiş eşsiz renklerine bayılacaksınız.



Ben ,Himalaya perlina camel-beji tercih ettim.3 ve 3,5 no şişlerle örüyorum.Henuz sag ön parçasını çalısıyorum.Özellikle pens ayrıntılarına dikkat etmenizi öneririm.
Pirinç örnegin üzerine işlenen ve bana kelebek izlenimi veren şaç örgüleri veya kenarlardaki madalyon örnegi modele çok çekici bir hava katmamış mı?



Modelle ilgili detay veremiyorum,zateen Altınörgü takipçileri oradan yapılışını ögrenebilirler.
Parçalar tamamlandıkça resimleyip size aktaracagım.Şimdilik bu kadar.

6 yorum:

~PakKaramu~ dedi ki...

Pak Karamu reading your blog

GeCe dedi ki...

gerçekten model çok güzelmiş bitmiş halini merakla bekliyorum

Maria Amélia dedi ki...

Hi friend. Beautiful handmade blouse.

beyaz mendil dedi ki...

Bu model de çok güzelmiş,rengine de bayıldım.

Aim dedi ki...

Cok guzel!

Unknown dedi ki...

arkadaşım nefis olmuş elinize sağlık takip etmeye çalışıyorum sizi böyle iddialı modellere merakım var

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails