31 Ekim 2008 Cuma

Dragon Scarf-Ejder Atkı

Vazgeçilmez kış aksesuarlarından biri olan atkıların biraz fantastik olanını denedim bu sefer.İster boyundan bağlamalı isterse etol olarak kullanabileceğiniz bu modeli sevgili Vilma Vuori
hazırlamış

.

Vilma'nın çok güzel başka modelleri de var.Blogunu ziyaret etmenizi tavsiye ederim.
İster kalın ister ince yün,moher veya istenen çeşit yünle örebilirsiniz.Üstelik modeli ücretsiz olarak ama sadece kişisel kullanımınız için yayınlamıştır.İşte ücretsiz model açıklaması:
Dragon scarf

Aslına bakarsanız, bu model tasarımcı italyan Silvia Cortes' in şahane pekçok tasarımından birisi.Silvia ,modeli kalın moherle ve daha abartısız ve profesyonel olarak tasarlamıştır. Mutlaka çalışmalarını gezmenizi öneririm.Orjinal modeli sitesinde görebilirsiniz.Kadının çalışmalarına hayran olmamak mümkün değil.En sevdiğim tasarımcıların başındadır.



Daha amatör bir örgücü olarak bu modelde ben neler yaptım:
3 yumak 100 gramlık Loweth Wools Olympus Double Knitting yün kullandım.İp ince olduğundan çift kat yaparak kullanmayı uygun buldum.6 numara örgü şişi kullandım.Örmesi 3 günüm aldı.Oldukça basit ve keyifliydi.Bir yaka iğneside bulursam bu kış bu etolü kullanabilirim.
© Bu yazı orguatolyesi.blogspot.com’a aittir. Başka bir yerde okuyorsanız lütfen asıl adresi ziyaret ediniz.


5 yorum:

Adsız dedi ki...

muhteşem bir model...paylaştığınız için çok teşekkürler...
arzucarolina

Adsız dedi ki...

çok güzell elinize saglık.cansu

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım güzel keyifli bir pazar tatili dilerim sizi sürekli takipcinizim güzel çalışmalarınız var ve yerarlı emeginize saglık www.safiyece.blogcu.com

Adsız dedi ki...

arkadasim bu pembe boyunlugu nasil ordunuz veya neresinden baslaniyor ben bir turlu baslayamadim yardimci olursan sevinirim simdiden tsk

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails