27 Ekim 2008 Pazartesi

Feather and Fan Comfort Şal



Uzun zamandır örgü listemde olup da bir türlü başlayamadığım bu oldukça kolay ve şık kış şalını da yeni tamamladım.Amerika da ve Canada da oldukça populer olan bu şal şişle örülüyor ve istediğiniz artan yünle örebiliyorsunuz.Model açıklaması ücretsiz. Sevgili Sarah Bradberry un çalışması olan bu şalı elimdeki birikmiş artık yünlerle çıkardım.Çoğunlukla 4 ply ince yünleri kullandım ve 4 no şişle ördüm. Feather and Fan Comfort Şalı,linkinden bakarsanız adım adım üstelik şematik olarak görerek örebilirsiniz.Ben ekstradan şal bittikten sonra bir de kenar örmeyi tercih ettim.Bu sizin zevkinize kalmış.Elde varsa birikmiş ipleriniz burda değerlendirebiliriniz.Hepinize kolay gelsin.
© Bu yazı orguatolyesi.blogspot.com’a aittir. Başka bir yerde okuyorsanız lütfen asıl adresi ziyaret ediniz.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika olmuş ,benimde çok beğendiğim bir modeldir bu şal güle güle kullan eline sağlık ,sevgiler...

abc dedi ki...

ellerinize sağlık çok şık olmuş, bu örneği ördüm ama dikdörtgen ördüm. bunu pek kafam almadı. verdiğiniz linke de baktım çözemedim. kaç ilmekle başlandığını anlayamadım, yardım ederseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

cok güzel olmus canim, benimde örülecekler listemde :) sevgilerle ilknur

Marifetli Muallim dedi ki...

çok hoş olmuş çalışmalarınız hepsine bayıldım ma ben bu modelin ne dikdötgeninini ne de üçgenini çözemedim verdiğinz limke de baktım ama anlayamadım acaba ucundan gösterseniniz nasıl yapıldığını?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails