15 Mayıs 2008 Perşembe

Nantucket Jaket

Örgü ören ve bu konuda araştıranlar bilir ,Norah Gaughan farklı modelleri ,en büyük dergilere hazırlayan bir dizayner.(Lütfen blogunu ziyaret edin ve sıradışı tasarımlarını izleyin.) Farklılığı,örgü kombinasyonlarla sıradışı modeller yaratmasından ileri gelir.
(Bakınız Berocco,IK,Vogue vb örgü dergileri).
Bu aykı çalışmamı onun hazırladığı en güzel modellerden birine ayırıyorum.

Interweave Knits, Winter 2006 dergisinin kapağını süsleyen bu güzel hırkayı hazırlıyorum.
Her seferinde farklı yünleri kullanmayı ve her marka hakkında fikir sahibi olmayı sevdiğimden
bu defa Nako Rekoru deniyorum.3,5 numara şiş ve 4 yumak 100 gr.Karamel rengi Rekorla işe başladım.

Öncelikle arkayı örüyorum.Ben medium ölçülerinde örüyorum.Modelde ağırlıklı olarak pirinç örgü,haroşa,bükme ve ajur kullanılmış.Eteklerden bele pili verilmiş.Yani istenilen genişlikte
çalışma imkanınız var.





Model kısa bir süreliğine ücretsiz yayınlandı ve aboneler pdf olarak bilgisayara indirebildiAncak şimdi bakıyorum ki siteden kaldırılmış.Ancak gene de örmeye istekli arkadaşlarım bana mesaj atarsa kendilerine modeli gönderebilirim.


Lana Grossa'nın Elastico Jacketini de bu aralar bitirdim.Resimlerini buraya atıyorum.Gene modeli isteyen olursa bana mesajla ulaşsın.
Telif yasalarından dolayı açıklamayı buraya koyamıyorum.Ama örmek isteyene de yardımcı olurum.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

bütün projelerinizi hayranlıkla inceledim gerçekten bu kadar özenli ve titizlikle hazırlanmış bir türk sitesinde böyle güzel projelerle karşılaşmak beni çok mutlu etti, bundan sonra da sizi ilgiyle takip edeceğim...hırkaların açıklamalarını paylaşabileceğinizi belirtmişsiniz mail adresime gönderebilirseniz çok sevinirim...
arzucarolina@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba bütün örgülerinez hayranlığımı bildirmek istiyorum. gerçekten tek kelime ile süper örgüler. Lana Grossa'nın Elastico Jacketini ve Nantucket Jaket modellerinizde örnekleri gönderebileceğinizi belirtmişsiniz ebruege2@hotmail.com adresime gönderirseniz çok mutlu olacağım

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails