29 Kasım 2010 Pazartesi

Örgü kitap tanıtımı:Westknit book 1


Haftasonu kendimi ödüllendirdim ve yeni çıkan örgü e-kitaplarından birkaçını satın aldım .Bunlardan en ilginç olan suphesiz Stephen West isimli tasarımcı beyimizin ilk kitabı.Aslında profesyonel dans sanatçısı olan tasarımcı her nasıl olmuşsa aksesuar tasarlayıp örmeye başlamış,iyi de olmuş.Gözümüz gönlümüz açıldı.
Kitapta 8 model var.Bazılarını buraya ekliyorum.


Hem modellerinin buyuk çogunlugu unisex oldugundan kendinize veya eşinize de örmeniz mumkun.Özellikle kullandıgı kontrast renklerin canlılıgı çok guzel.



Açıklamalarına baktıgımda çok anlaşılır basit bir dil kullandıgını,örgüye yeni başlayanların bile kolayca uygulayabilecegi sadelikte oldugunu gördüm.Ilgilenen arkadaşlarım kitabı suradan bulabilir:
http://www.ravelry.com/patterns/sources/westknits-book-one/patterns

Aldıgım diğer kitaplar,Gudrun Johnston'un the shetland trader book1



ve Rosemary (Romi) Hill'in "7 Small Shawls to Knit"

kitaplarının içeriğini önümüzdeki günlerde buradan yayınlayacagım.Sevgilerle

3 yorum:

ben-ce dedi ki...

Güzel kitaplara benziyorlar. Tek sorun ben anlamıyorum ingilizcesini. Tığda öğrendim terimleri de,örgüde zaten acemi olduğumdan olsa gerek,zorlamadım.
Ekleyeceklerini sabırsızlıkla bekliyorum,bu sene örgüye merak saldım. Öğreneceğim:)
Sevgiler

tülin dedi ki...

Rosemary Hill'in "7 Small Shawls to Knit" ini merak ettim ben de.

Unknown dedi ki...

Ay bunları yeni gördüm,çok şekerler.Örün bunları.Sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails