24 Ekim 2008 Cuma

Sidewinder Etek yapalım




Biliyorum,biliyorum.Yazmaya ara vermiştim.Ancak okuyucu arkadaşlarımın yoğun isteği ile devam etme kararı aldım.Bu arada birkaç çalışmayı da bitirme şansım oldu.Bilirsiniz şallar,etekler vazgeçemediklerim.Bu arada çorap örmeye de merak sardım.Her ne kadar çevremin tepkisini çeksemde çorap örücülüğü bambaşka bir deneyim.Tavsiye ederim.




Dediğim çalışmalardan birisi ,bu oldukça şık örgü etek.Knitty.com un kış modellerinde ücretsiz olarak yayınlanan modeli ben de ördüm.Model adı "SİDEWİNDER" ve oldukça basit bir örgü yapılışı var.Model belden aşağıya değilde enlemesine örülüyor ve aralarda kısa sıralar yapılarak pileler veriliyor.Ben 3,5 no şiş ve Nako Deryanın tercihi İnci ipi ile modeli çıkarttım.400 gram yün kafi geldi diyebilirim.Maalesef açıklamayı ingilizce oldugu halde buraya alamıyorum.Beğenen arkadaşlarım linkinden direk indirebilirler.Örerken zevkle ördüm,sizlerinde zorlanmayacağınızı tahmin ediyorum.
© Bu yazı orguatolyesi.blogspot.com’a aittir. Başka bir yerde okuyorsanız lütfen asıl adresi ziyaret ediniz.

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

İyi ki dönmüşsün. Etek çok güzel, çoraplara bayıldım.
Eline sağlık, güle güle giy

Adsız dedi ki...

Sizin eteginiz ornektekinden guzel olmus, elinize saglik.

Beste

Adsız dedi ki...

yani benim de fizigim böyle olsaydi ben de hemen örebilirdim, ama hayiiiiir böyle diiiil iste. olsun tatlim sana cok yakismis güle güle giy. sevgilerle ilknur

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails