19 Ocak 2009 Pazartesi

Lettuce-Marul atkı


Sevgili Laura Chau tasarımı bu marul atkı, bu aralar oldukça populer.Kolay örülüşü ve estetik görünümü sanırım benim gibi örgü severlerin ilgisini fazlaca çekmiş olacak .Prensip olarak duz örgü üzerine kurulu model gelgit sıralarla daralıyor ve uçlarda volanlarla bitiyor. Cosmicpluto'yu bir ziyaret edin derim.

Ben modelin aslından farklı olarak duz örgü yerine sevgili Evelina'nın modellerinde kullandığı motifi tercih ettim.



3,5 no misina şiş ve biri kidmoher diğeri düz karışım bir ip kullandım.Modeli ücretli olduğu için burada veremiyorum.


15 yorum:

Karen Hanim dedi ki...

Çok çok güzel oldu. Renkler harika ve örgü çok değişik.

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şık gorunuyor eminim sıcacık tutuyordur

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şık gorunuyor eminim sıcacık tutuyordur

embir dedi ki...

çok beğendim, çok güzel olmuş, emeğinize sağlık. Görüntüde harika

beyaz mendil dedi ki...

Çok şık olmuş,ellerinize sağlık.

Haydins dedi ki...

Cok guzel olmus bence de..cok guzel seyler buluyorsun bir de yetmiyor kendinden mutlska birseyler ekliyorsun..Supersin ne diyim :)

Haydins dedi ki...

Linke baktimda simdi, merak ettim eninden mi oruluyor canim bu atki..O kadar uzun sis nasil bulunur..

Semra Merdan dedi ki...

Teşekkür ederim guzel yorumlarınıza.
Haydins,evet eninden örülüyor.Bunun içinde 120 cmlik misina şişe gerek var.Çünkü balangıçta 250 ilmek sonunda 600 ilmekle bitiyor.Örmesi bu açıdan biraz zahmetli oluyor.

GeCe dedi ki...

çok havalı gerçekten canım sende trojan yok en azından sitende o zaman bilg da olabilir sorun

hÖRGÜç dedi ki...

blogunu çok sevdim. bundan sonra takipteyim.. sevgiler..

Octopus Knits dedi ki...

Beautiful!

Haydins dedi ki...

Himm anladim canim. Sagol..

Adsız dedi ki...

it's really beautiful!!

AMO ARTESANATO dedi ki...

Katya Honey, your blog and very very beautiful, your work is great.
Thank you for your visit.
What is your nationality?

Abraços
Maria Helena

Haydins dedi ki...

Ya benim bu atkida feci gozum kaldi :)Mail geliyooor..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails