28 Ocak 2009 Çarşamba

Amory



Bir süredir bloga birşey eklemediğimin farkındayım.Aslına bakarsanız harıl harıl yeni dergi ve modelleri inceliyorum ve arada listeme aldıklarımı örmeye çalışıyorum.Araştırma kısmı bence en eglenceli bölüm.Zira farklı teknikler kullanan ve farklı görünen modeller her zaman tercih ettiğim birşeydir.
Şu sıralar 2 modeli örmeye çalışıyorum.En sevdiğim tasarımcıladan biri olan Kim Hargreaves'in
Heartfelt kolleksiyonundan resimdeki modeli örüyorum.Kolleksiyonda birsürü örebileceğiniz model var.Benden söylemesi.(Kitabı verdiğim linkten sipariş edebilirsiniz.)

Model ,hem etekteki başlangıcı hem de vintage görüntüsüyle beni cezbetti.Orjinal modelde Bamboo ip kullanılmış.Ördüğüm numune de % 100 bamboo ip yıkanınca kendini saldığı için ben bambooyu tercih etmedim.İlk kez Bravonun Klimatik ipini denedim .Bükümü çok hoş,örgüde duruşu harika .Çevreye duyarlı.Kullanmak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim.


Henuz arkayı bitirdim ve önü yarım.Bittiğinde tamamını buraya ekleyeceğim.

8 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok şık duruyor, ayrıca benim kazakta en çok sevdiğim renktir krem. zahmeti çok olmasına rağmen gider gider kreme yapışışırım nedense

GeCe dedi ki...

gerçekten harika bir model bunları nereden buluyorsun şaşıyorum, önündeki deseni çok beğendim

Adsız dedi ki...

Merhaba.Bir süredir bloğunuzu takip ediyorum.Yaptıklarınız çok güzel.Bende örgü örmeyi çok seviyorum.Ama Türkiye'de nedense kaynak sıkıntısı var.Hep aynı örnekler.Linkini verdiğiniz Kim Hargreaves'in tasarımlarını bende çok beğeniyorum.Ama kitabı bana biraz pahalı geldi.Takip ettiğim kadarıyla siz hep yabancı kitaplardan çalışıyorsunuz.Başka önerebileceğiniz kaynak varmı?Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.Elinize sağlık.

embir dedi ki...

off offf offf model harikaymış, çok zahmetli. Sizin çalışmalarınızın hepsi çok zahmetli zaten. Bu arada poza ve pozu veren bayana da bayıldım.

Unknown dedi ki...

sade ama zarif..asil duruşlu bir model.seçiminiz çok hoş.ee kolay gelsin diyelim:))
sevgiler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ben bu kazaga bayildim, gercekten cok sik ve zarif duruyor :))

Kocaman sevgilerimi gonderdim :))

Hira dedi ki...

Sevgili Katya! Örmeye başladığın modeli çok beğendim.Rica etsem başlangıç sayılarını ve yapım aşamalarını ekleyebilir misin?Sitene altın örgü vesilesiyle ulşamıştım

Semra Merdan dedi ki...

Sevgili Hira.Modeli begenmene sevindim.Ancak bir kitap açıklaması oldugundan telif yasaları geregi blogumda ayrıntı veremiyorum.Altınorgu de bu modeli istek yaparsan eklemeye çalışacağım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails