8 Nisan 2009 Çarşamba

Flared Lace Smoke Ring boyunluk şal


Eee.Bu kadar uzun ara da verilmez yani.Eldeki örgüler bitti ,yenileri başlandı .Ama fırsat yaratıp bloga ekleme yapmadım.Sanırım Altınörgü foruma takılıp kaldım bu aralar.Hazır şevkim gelmişken birkaç çalışmamı ekleyeyim.
Bitirdiğim ilk çalışma sevgili Jackie Erickson-Schweitzer un şahane tasarımı boyunluk-şal modeli
.
Kullandığı motifin özgünlüğüne hayran kaldım.Model ,göründüğü kadar zor değil üstelik.Ne yalan söyleyeyim,modeli satın almadım.Malum ekonomik kriz var .Altınörgüde arkadaşlarla birlikte fikir yürüterek resimlerden bakarak çıkardım modeli.
O aşaması biraz sancılı olsa da sonuçta ördüm ve isteyen arkadaşlarıma da modeli yazdım."Ben modeli orjinalinden görmek ve almak isterim" diyebilirsiniz.
Orjinalini buradan inceleyebilir ve satın alalabilirsiniz.
4 ve 4,5 no misina şiş ve dilediğiniz bir ince iple örebilirsiniz.Ben Linate angorayı tercih ettim.Rengine hayran olup bir ara satın almıştım.Yaklaşık 70 gram ip kullandım.Tabii angora oldukça ince bir ip.Daha kalın ip tercih ederseniz 370 metre kadar gidiyor haberiniz olsun.

19 yorum:

GeCe dedi ki...

bu örnek beni aşar rengi de duruşu da çok güzelmiş

sesiber dedi ki...

Çok çok beğendiğim bir model bu. Havalar ısınmaya başladıktan sonra aklıma gelip, seneye ertelemiştim. Görünce yine istedim. Ellerine sağlık, renk te nefis, örgü modeli de.

Monika dedi ki...

This looks gorgeous!

AMO ARTESANATO dedi ki...

Bu eşarp fantastic.

Öpücükler

AMO ARTESANATO dedi ki...

This work is beautiful, fantastic

Abraços

lemanice dedi ki...

çok güselmiş gerçekten ama ben hiç anlamam ki bu işlerden ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

bayıldımm cnm ellerine saglık bende bloguma beklerim

Betül dedi ki...

harikulade, senin ördüklerin beni aşar.eline sağlık

beyaz mendil dedi ki...

Bu modeli çok beğendim ve geç gördüğüm için üzgünüm.Yapmak isterim ama modeli çıkaramıyorum bir türlü.Bana yardımcı olursanız sevinirim.Sevgiler

Adsız dedi ki...

arkadasim su boyunluk atkinin tarifini bir gondersen bana sevinirim ne kadar guzel seyler oruyorsunuc gulesevdali@live.nl

meryem dedi ki...

Bu modele bayıldım.yeni örgü öğreniyorum. Açıklama yapanların örgülerinden kızıma ve kendime birşeyler yapıp sitres atıyorum.yaptıklarınıza hayranım ellerinize sağlık.
Türkçe açıklamasını gönderebilirseniz çok mutlu olurum.sevgiler Meryem.81@windowslive.com

çiğdem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
çiğdem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Semra Merdan dedi ki...

Maalesef ücretli model açıklamalarını paylaşmıyorum.Verdiğim linkten orjinaline ulaşırsanız tasarımcısına da katkıda bulunmuş olursunuz.Teşekkur ederim.

sesiber dedi ki...

Ne güzel bir davranış sevgili Katya.
Konuya abone olmuşum, yorum gelince ve okuyunca bunu yazmadan duramadım. Keşke herkes bu kadar ince düşünse, bu hazıra konuş normal gelmese insanlara.

çiğdem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Semra Merdan dedi ki...

Çigdem Hanımcım,blog yazmaya başladıgım ilk dönemlerde ördüğüm her modelin açıklamasını arzu eden her arkadaşımla seve seve paylaştım.Amacım dil bilmeyen ama farklı güzel birşeyler örmek isteyen dostlarıma yardımcı olmaktı.Zamanla bu iyi niyetim maalesef suistimal edildi.Gün geldi telif haklarıyla korunan model açıklamalarını korsan yaymakla suçlandım.(ki bu konuda hassasiyetimi beni tanıyanlar bilir ,nerdeyse her modeli para ödeyerek alırım,ama Turkiye'de kaç ev hanımı lisan biliyor ki ?diye düşünürek çevirdiğim modelleri paylaşmışımdır) Yani kısaca diyecegim,hiçbir iyilik cezasız kalmıyor.Hem tasarımcısını da emeginin karsılıgı olarak ödüllendirmek dogru olan değil midir?

çiğdem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

harika bir model emeğinize sağlık ördüğünüz ilmek sayısı kadar güzellikler versin allah.açıklamasını gönderirseniz çok sevinirim.kucak dolusu sevgiler... nnuray_keskin@hotmail.co

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails