19 Aralık 2008 Cuma

Thermis boyunluk



Uzun bayram tatili tamamlandı ve yine burdayız.Yarım kalanları tamamlamak ve yenilerine başlamak için güzel bir fırsattı.Sevgili Kristen Patay'ın Thermis isimli boyunluğunu gördüğümde bir tane de ben örmeliyim diye düşündüm.Ben modelden farklı olarak balık sırtı motifini kullanmayı uygun buldum.İpi kalın kullanarak bant kısmını ördüm.Lastikleri de tek kat iple ince şişle çıkardım.Ayrıntı veremiyorum,zira model ücretli.Ama orjinalini incelediğinizde eminim modeli örmek isteyeceksiniz.




3 yorum:

Haydins dedi ki...

Ne guzel seyler bluyorsun bayiliyorum senin buldugun modellere..
Ayrica evet senin yaninda oremiyorum sayilir!!
Benim yunum bitti atkim yarim kaldi ;) bulursam devam edecegim insallah..

embir dedi ki...

boyunluk modeline bayıldım, çok güzeler.

ufuk dedi ki...

boyunluk modeli çok güzel hemen yapacagım.ellerine saglık

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails