26 Aralık 2008 Cuma

Japon Şalı


Birkaç gün önce tuhafiyecilerimi dolaşırken Himalayanın çıkardığı ipleri görme şansım oldu.Doğrusu,yakamoz,rozetti,wisdom marka iplere bayıldım.Sundugu renk çeşitleri,%100 yün oluşlarına hayran oldum.Daha öncede yakamozdan çeşitli çalışmaları burda sunmuştum.Tamda bu baglamda yeni başlayacagım şal için yakamozun bu renklerine hayran kaldım ve 2 yumak aldım.Evet ucuz degil ama oldukça guzel ipler.(Bana sonbaharı çağrıştırdıgı için belki,baharları çok severim İzmir'de.)



Yeni şalım Ondori Crochet Book ISBN 978-4-277-17181-6 den bir model.Sadece zincirlerle oluşturulan birleşik motifli bir şal bu.Orjinalınde göbekteki çiçekler motif makinesiyle yapılmış,ancak ben zincir çekerek hazırladım.Makinesi olanlar bu şekilde hazırlayabilirler.
(Uzun zincirleri 20li kısa zincirleri 15li hazırladım.Ara zincirleri de 4lü.).4 numara tığ kullanabilirsiniz.

9 yorum:

Haydins dedi ki...

Bitmis halini merak ettim..Cabuk bitir :)

GeCe dedi ki...

güzel bir ip renkleri hoş bitince nasıl olacak bakalım merak ettim

beyaz mendil dedi ki...

Merhaba,bu modeli daha önce de görmüştüm ama motifler birbirine tutturulmamıştı.Bunun bitmişini gösterebilirmisiniz.Teşekkürler

elay dedi ki...

selamlar canım.
nette gezerken uzun zamandır sayfanıza uğramadığım aklıma geldi.arkadaşım nasıl,iyi mibakayım istedim.inşallah her şey yolundadır.şalın bitmişini merakla bekliyorum.hfta sonunda herşey gönlünüzce olsun.sevgiler.

ufuk dedi ki...

bitmişini merak ettim.hemen bitir bizde kopya çekelim:))

Ivete P. Santana dedi ki...

Olá, querida....
Feliz c/ sua visita, obrigada por ser minha seguidora.....
Parabéns seus trabalhos são muito lindos,combinação maravilhosa de cores....
Abraços natalinos....
Ivete.....

Cocukla Cocuk dedi ki...

yumağın rengi harika duruyor, bitmişini merak ediyoruz

didems dedi ki...

canım gerçektende renkler harika,bitmiş halini merakla bekliyorum

zerrinceelisleri dedi ki...

Benim yapyığım çalışmalar için söylediğiniz güzel sözlere çok teşekkür ediyorum...sizin gibi emeğe saygısı olan arkadaşlar sayesinde birbirimizi tanıma fırsatları yakalıyoruz...MUTLU YILLAR DİLİYORUM...Sağlıklı,mutlu,huzurlu ve başarılı nice yıllara...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails