6 Kasım 2008 Perşembe

Seraphina's tığ işi Şal

Aslında baya bir zamandır bitirip köşede beklettiğim bu şalı fotograflamak ancak nasip oldu.
Seraphina Şalın , daha önceden tarifini ve linklerini vermiştim.Buradan eski yazımı okuyabilirsiniz.



Örerken Nako lame kullanmıştım.Sanırım içeriğindeki metal lifler yüzünden biraz sert bir dokuya neden oldu.Açıkçası ,şal,atkı,şapka gibi aksesuarlarda yumuşak dokulu ipleri daha çok seviyorum.Bir dahaki şal örneğimde bu ipi kullanmayı düşünmüyorum.Neden bu tarz sert ipler piyasaya verilir onu da anlamış değilim.



Model açıklaması oldukça kolay ve size tavsiyem kalın iple örülürse örneğin daha gösterişli duracağı.Yine de takıldığınız biryer olursa bana mesaj atmayı unutmayın.


© Bu yazı orguatolyesi.blogspot.com’a aittir. Başka bir yerde okuyorsanız lütfen asıl adresi ziyaret ediniz

1 yorum:

nihal dedi ki...

çok güzel olmuş siten çok beğendim :) şal da güzel.. ben de de lama var grisi.. ben akşam giyilebilecek bir üst yapmayı planlıyorum.. pickledsticks

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails