30 Nisan 2008 Çarşamba

Elastico Jacket


Bu da yeni başladığım hırkam.Evet ,sesleri duyar gibiyim,bu aralar hırka türü şeyler örüyorum,doğru.Ama İzmir'de havalar kışın bile ılık geçtiğinden çokça hırka kullanıyoruz.Kalın kazaklara gerek kalmıyor.Yaptıklarımın hepside dolaplarda bekliyor ne yazık ki.O nedenle kullanışlı olması ve çok çok güzel modellerin bulunması beni hırka örmeye itti.Tabii bu bir tercih. Ve kazak türü örmeyeceğim anlamına da gelmez.Bazı arkadaşlarım beni eleştiriyor."Bunlara ne diye zaman harcıyorsun,semt pazarlarında bile düşük maliyete bulabilirsin, emeğe yazık"
diyorlar.Ancak insanın kendi seçtiği modeli kendi tercihi bir ip ve renklerle göznuru dökerek hazırlaması ayrı bir keyif.Tabiki mağazaldanda alışveriş yapıyorum,ama bu benim hobim,örmeden ve üretmeden duramayacağımı biliyorum.Yapmayanları da eleştirmiyorum.Pekçok kişiye de hediye olarak örmüşümdür üstelik.Ve örgünün her türlüsü, inanın bana en etkili terapi.Benden söylemesi.


Yeni hırkam Lana Grossa'nın Cotone Magazine 1 dergisinden bir model.Önleriyle arkası birbirinden farklı işlenmiş ,oldukça kullanışlı ve şık bir model.Ben 4 numara şişle örüyorum.Modeldeki ölçüleri oldukça dar bulduğumdan 10 ilmek ilavesi yaptım ve modeli azcık genişlettim.Renk tercihim bejden yana oldu.


2 yorum:

Sharon dedi ki...

Very pretty!

Adsız dedi ki...

canım merhaba iyi haftalar diliyorum gecikmeli olarak anneler günün de kutlu olsun arkadaşım ,sevgilerimle
http://didems.blogcu.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails