4 Kasım 2008 Salı

Elti eltiye küstü atkısı

Akşam nette gezinirken Elti eltiye küstü motifine benzer çalışmalara rastladım.Rengarenk kalın ip ve tığlarla örülmüş şahane atkılardı bunlar.Hemen bir araştırma yaparak bu motifin şematiğini buldum ve elimdeki 1 yumak Himalaya Yakamoz ve 4 no tığla örneği çıkarmaya başladım.(Biliyorum,biliyorum.Bu hepinizin çok iyi bildiği bir motif.N'apayım ben biraz geriden takip ediyorum.Kusurumu maruz görün artık)



Şemada ne kadar karışık görünse de bir o kadar basit olan modele bayıldım.Kalan ipleri değerlendirebileceğimizi ve keyifli bir örgü olacağını gördüm.Çok uzun örmemeye karar verdim.Daha çok bir broşla süslenmiş bir aksesuar olarak kullanmayı düşünüyorum.Örgü boyu size kamış.Rengarenk kalın iplerle öreceginiz modeli uzun atkı olarak da değerlendirebilirsiniz.Hersey sizin hayal gücünüze bağlı.Buyrun şeması.
© Bu yazı orguatolyesi.blogspot.com’a aittir. Başka bir yerde okuyorsanız lütfen asıl adresi ziyaret ediniz.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello Katya!

A beautiful scarf!
kisses
Nélia

Marifetane hobi dedi ki...

Hayatı yenecek kadar güçlü, hayattan beklentilerini alacak kadar umutlu, umudunu yitirmeyecek kadar inançlı, mutlu sevgi dolu günler senin olsun...

Adsız dedi ki...

ay adı ne şeker Katya :)

Adsız dedi ki...

blogunuzun yeni görünümü çok hoş ve bir o kadar da çok şık...

ayrıca "attila" başlıklı yazımda bana hatırlattığınız "Savaş Hileleri-Strategemler " isimli kitap içinde çok teşekkür ederim.

hemen arşivimde bulunan özetini arkadaşlarımla paylaştım.

tekrar katkınız için teşekkür ederim.

Haydins dedi ki...

Katya merhaba, herkes biliyor demissin ben bilmiyordum..Denerim belki bir ara. cok severim orgu ormeyi..

MaryjoO dedi ki...

gorgeous colors! looks like fun.

DenDen dedi ki...

Bende evdeki ipleri kullanarak yılbaşında hediye yaptım bir arkadaşıma. İlk defa denedim

DenizasToysJoys dedi ki...

Harika gözüküyor! Bayıldım buna!

Adsız dedi ki...

Katya, neden forumu güncellemiyorsun ?Senin sıkı takipçindim ben, ama şimdi yeni bir şeyler bulmakta zorlanıyorum. Asuman..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails