22 Aralık 2008 Pazartesi

Ondori japon boyunluk




Bu aralar aksesuar çalışmaları ilgimi çekiyor.Kenara köşeye ayırdığım modelleri tamamlama şansım da oluyor.Bu da öyle modellerden birisi.




Ondori crochet 2007 dergisine ait bu antik tığ işi çalışmaya bayıldım.Ustelik yapımı da zor değil.Sanırım alta eklediğim grafikleri anlayabileceksiniz.



Nako zincir ip ve 3,5 no tığ işinizi görür.yaklaşık 70 gram iple örebilirsiniz.Kolay gelsin.(not:hak ihlaline girdiğinden şemayı kaldırdım.İsteyen arkadaşım bana özelden mesaj atsın)

4 yorum:

Cida Crochêt dedi ki...

OLÁ MENINA!11
VIM TE VER E TE DEIXAR UM GRANDE ABRAÇO
SEUS TRABALHOS SÃO MA-RA-VI-LHO-SOS
TUDO DE BOM QUERIDA
HTTP://TIACIDACROCHE.BLOGSPOT.COM
TE AMO {L LOVE YOU}

makcig dedi ki...

MERHABA.ANTİK TIĞ İŞİ ÇALIŞMASINI MERAK ETTİM.NASIL OLDUĞUNU YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.ŞEHR-İ BURSA'DAN SEVGİLER

Hülya dedi ki...

Super gozukuyo!

ben-ce dedi ki...

çok güzelmiş gerçekten. Tığ işi olduğundan yapabilirim de,şemasını bana göndermeniz mümkünmü acaba zahmet olmazsa,sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails