22 Mayıs 2009 Cuma

Henley Perfected bluz



Bir türlü resimleyemediğim ama bitmiş çalışmalarımdan biri de bu model.Sevgili Connie Chang'ın Interweave Knits winter 2007 dergisinde yer alan modeli Avoriaz fine cotton merserize yaklaşık 1100 metre kadar ve 3 numara şişle ördüm.Aslına bakarsanız ön ve arkayı tamamladıgımda dergi ancak elime geçti.Bu nedenle hemen hemen çogunlugunu resimlere bakarak çıkardım ve bu nedenle ajur örnegini kendim seçtim.Dogrusu orjinaliyle fazla farklı da olmamış sanırım.Model açıklamasını incelediğimde ölçülerin çok yakın oldugunu gördüm.Sadece yaka detayını ve dugme bantını sonradan değiştirip orjinalden aldım.
Çok ince iple çalışmak bazen sıkıcı ve zaman alıcı gözüksede modelden etkilenmemek mumkun degil.Yoksa zaten bu kadar oyalayıcı bir örnek örülmez.Sonuç beni sevindirdi.Umarım sizler de begenmişsinizdir.Modeli örmek isteyenler bana mesaj atsınlar yeter.






12 yorum:

GeCe dedi ki...

ben de bayıldım kolların bir kısmında aynı modelden olması çok hoş bir hava katmış ayrıca da çok yakışmış hayranım örgülerine

beyaz mendil dedi ki...

Hayatım hazır gibi olmuş çok güzel örmüşün,ellerine sağlık,iyi günlerde giyinirsin inşallah.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok guzel olmus, eline saglik. Renkde ajur ornegide cok guzel secilmis.
Ince sislede olsa merserize oldugu icin sonuc mukemmel!
Gule gule giy :-)

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

Hülya YILMAZ dedi ki...

Ellerinize sağlık. Sayfanızı hızla taradım. Bütün örgüleriniz çok zevkli ve güzel olmuş.
Sevgiler,

dantelistan dedi ki...

her zaman zevk için gelir gezer giderim ve örgüleriniz ve seçtiğiniz modeller harika oluyor ama bu kazak çok ama çok güzel olmuş renk model ve örgüdeki düzgünlük hazır örgüleri aratmıyor ellerinize sağlık

Octopus Knits dedi ki...

It's beautiful! Great job and wonderful color choice :)

dantelistan dedi ki...

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalpleri okşadığı anın bir asra bedel olduğu bu gece dualarda birleşmek dileğiyle kandilinizi kutlarım.

Adsız dedi ki...

Merhabalar Katya Hanım, ben örgülerinizi bugün gördüm. Ne kadar güzel şeyler yapıyorsunuz. Ellerinize, kollarınıza sağlık. Sevgiler. Dilek

papatyaninguncesi dedi ki...

çok güzel olmuş aynı hazır gibi

Adsız dedi ki...

Merhaba rica etsem bu örneği banada gönderir misiniz?Çok güzel olmuş ellrinize sağlık.
nazliaman@mynet.com

YAPTAT dedi ki...

Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "El Sanatları Blogları Bülbül Grubu" arasında link vermiştir, selamlar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails