3 Aralık 2008 Çarşamba

Mona atkı



Birara yabancı bir blogda gezerken rastladıgım ve maalesef blog adını kaydetmediğim bu dökümlü atkı-fuları Rose redşapkanın takımı olarak ördüm.Yıkayıp ütüledikten sonra şapkanın bitmişiyle burada yayınlayacagım.


Gene Alize Cashmira ip ve 4 numara tığla ördüğüm modelin nerede yayınlandığını bilen arkadaş varsa lutfen bana mesaj atsın,burda linkini verebileyim.Model açıklamasına da buradan bakabilirsiniz.(not:hak ihlaline girdiğinden şemayı kaldırdım.İsteyen arkadaşım bana özelden mesaj atsın)




10 yorum:

GeCe dedi ki...

gerçekten bu da boteh de çok orjinal çalışmalar bir ara ben de denemek isterim bayıldım

beyaz mendil dedi ki...

Harika,çok beğendim,aşağıda ki mavi atkıda çok hoş ellerinize sağlık.

Haydins dedi ki...

Cok guzel bir atki..Semayi cozebilirsem bende yapmak isterim simdi bastiriyorum..Semada cuck uzerinde 2 cizgi olanlar 2 trabzan mi oluyor..Bunlarin aciklamalarinin oldugu bir site var mi bildigin..Ben hic sema ile calismadigimdan bilmiyorum hic ne anlama geldiklerini..yardimci olursan sevenirim Katyacim..

Yelda dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş
iyi günlerde kullanın
sevgiler

VİRGO dedi ki...

çok güzel ellerinize sağlık değişik stiller de atkı örnekleri muhteşem...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Harika görünüyor, rengine bittim.

Adsız dedi ki...

Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN...

Hülya Konar dedi ki...

model kadar bence renk seçimide mükemmel...kırmızı harika görünüyor ...eline emeğine sağlık...

Haydins dedi ki...

Basladim bende, guzel oluyor ;)Deneme amacli evdeki yunlerden birini kullandim..Baska renklerde de yapicam cok begendim modeli..

Laura de Argentina dedi ki...

Lovely work!!!! congratulations!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails