13 Ocak 2009 Salı

Japanese wrap


Günlerdir içimden bilgisayarın başına oturup birşeyler yazmak gelmiyor nedense.Dunyada bu kadar savaş,ölüm ve gözyaşı varken sanki herşey pek bir anlamsız geliyor.Sanki ,ne bileyim birşeyler eklemek duyarsızlaştırıyor mu beni diye düşünüyorum.Bencillik mi yaptıklarımız diyede soruyorum.Ama blogumu takip eden siz sevgili arkadaşlarıma da haksızlık yapmak istemiyorum.Tabiki hayat devam ediyor,insanlar birşekilde agır aksakta olsa hayata tutunmaya çalışıyorlar.Belkide tamda bu noktada hobiler edinmeye daha cok ihtiyaç duyuyoruz,duyuyorum.Sanki tüm öfkemi şişler ve tığlardan çıkarıyorum.Neyse...


Merak eden arkadaşlarım için, japon şalını bitirdim.Fotograflar çok da özenli çıkmadıgı için kusuruma bakmayın.Umarım begenirsiniz ve verdiğim şemayı takip ederek kendinizi de sevindirirsiniz.(not:hak ihlaline girdiğinden şemayı kaldırdım.İsteyen arkadaşım bana özelden mesaj atsın)

4 yorum:

embir dedi ki...

Katyacım ben bunu ilk başta alıntı sandım, çok güzel olmuş, yaka kısmının yapılışı da entresanmış.
Sana bir sorum oalcaktı. Çocuk istismarı ve gazze ağlıyoru oraya nasıl ekledin? Bende o şekilde yapmak istiyorum, yazı olunca yeni yazıların eklenmesi ile altlara kayıyor ve kayboluyor.

embir dedi ki...

yardımın için çok teşekkür ediyorum, hemen yaptım, süpermiş ya hiç aklıma gelmemişti:)) sağolasın

Betül dedi ki...

elinize sağlık harika bir şal olmuş, fotoğraflar çok güzel çıkmış.

GeCe dedi ki...

bu beğendiğim iple yapılan şal bitmiş sonunda renkler de çok güzel ve modelle de uyumlu olmuş

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails