29 Ekim 2008 Çarşamba

Bella Catena Italiana Çorap

Havalar soğuyor.Her ne kadar Egede iklim ılıman olsada akşamlar oldukça serin.Önceki yazımda belirtmiştim.Bu sıralar çorap örmeye merak sardım.Farklı modelleri deniyorum.Bunlardan bir tanesi sevgili Terry L. Ross'un



çıkardığı bir model.Bella Catena ücretsiz pdf olarak indireceğiniz bir model.Direk linkini ismin altında veriyorum.Italyan stili lastik kullanılarak modellenmiş.4 şişle parmak ucundan başlanarak örülüyor.Modelden farklı olarak ben dizaltına kadar örgüyü uzattım,etek altlarında

uzun çizmelerle kullanmak için.

İsteyen orjinal şekliyle kullanabilir.2,25 lik çorap şişi ve yün deposunda, kenarda köşede ararken bulduğum Mayflower Cotton 8 ipiyle ördüm.Bu arada 3 tane 50 gramlık yumaktan bir çift çorap çıkıyor.Bana maliyeti 3 YTL.Artık kar mı zararı mı siz hesaplayın.
© Bu yazı orguatolyesi.blogspot.com’a aittir. Başka bir yerde okuyorsanız lütfen asıl adresi ziyaret ediniz.


1 yorum:

anne ve cocuk dedi ki...

bence harika olmuş sabır işi...eline sağlık şık ve sana ait olan birşeyi parayla ölçemez insan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails