7 Eylül 2007 Cuma

Merhaba

Merhaba.Her ne kadar yazıyla kendimi ifade edemesemde çorbada bir tuzum olsun istedim.

Neden blog açma gereği duydum?Yün ve pamuk cenneti olan yurdumda,hiçbirimizin yün ve örücülük hakkında profesyonel olmadığımızı farkettim.Kullandığımız materyalin
özelliklerini bilmeden ,araştırmadan,bilgilenmeden kullandığımızı gördüm.İşin ilginci
ülkemizde örgü işi ve yünle ilgili görsel ve işitsel kaynaklar hemen hemen hiç yok.İşin dahada ilginci yurdışında onlarca basılı kitap,dergi,dvd vb olmasına karşın bunları bile yurdumda hiçbir kitap evinde bulamıyorum.
Yapılan çalışmaları,son zamanlarda yabancı site ve bloglardan takip ediyorum(üstelik kısıtlı bir yabancı dille)''Örgü işi yabancılarda yok,onlar bilmiyorlar''klasik söylemlerinin çok çok gerisinde kaldık.Evet,yün yurtdışında çok pahalı bizde ucuz ama teknik örücülük konusunda bizden çok ilerdeler.Belki bloglaştıkça ,birbirlerimizle yardımlaştıkça ,paylaştıkça bazı farkındalıklar yaşayabiliriz diye düşünüyorum.yoksa bir resime tıklayıp çıkan modeli kopyalamak örgü
örmek değildir.

1 yorum:

dantelistan dedi ki...

merhaba bir ara bloglarda gezinirken örgüleriniz hoşuma gitmişti ve blogunuzu arkadaş listeme eklemiştim ama fazla inceleme fırsatım olmamıştı buğün tüm işlerinizi gördüm ve harika örgüler yapmışsınız iyiki ziyaret etmişim paylaşımınız için teşekkür etmek istedim iyi geceler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails