20 Aralık 2009 Pazar

Hediye sorunsalı



Uzun zaman oldu,bloguma yazmıyorum.Blogcu arkadaşlarım bilir,Altınörgüforumda yazıyorum,güzel çalışmalar yapıyoruz.Ama tabii bu bir mazeret değil sizleri ihmal etmem için.
Ne bileyim,son zamanlarda blogumu oldugu gibi kopyalayanların sayısısının artması galiba buradan kopmama neden oldu.Yinede özledim sizleri.Önümüzdeki günlerde çalışmalarımdan birşeyler ekleyeceğim,bugun istedim ki biraz dertleşelim.Malum yeni yıl geliyor,herkeste bir telaş bir koşturmaca.Mağazaların kasalarında uzun kuyruklar.



Sanırım herkesi bir hediye telaşı aldı gidiyor.Sizleri bilmiyorum ,ama ben, bana gelen hediyelerimden çok dertliyim.Yine büyük ihtimal dahilindedir ki torbalarca rengarenk ve çeşitte ipler ve örgü malzemeleriyle buluşacağım.Herhalde biz hobiyle,örgüyle uğraşanların ortak kaderi bu.Insanlar nedendir bilinmez,güzel birşeyi elleriyle örüp vermek yerine "Sen nasılsa benden daha iyisini yapıyorsun."diyerek yumakları tutuşturuyorlar elime.Yahu insaf,ben de insanım,kendim çalıp kendim oynayacak değilim ya her zaman.Yani sitem ettiğim şu,ellerinin değdiği emek verdikleri birşeyleri getirseler olmaz mı?


Keyifli pazarlar efendim ...Resimler için:

Not:O kadar soran oluyor,ben de dayanamadım bir pasaj açtım.Yakında burada yayınlayacağım.Beklerim efendim :-))

2 yorum:

Haydins dedi ki...

Pasaja çok sevindim bak şimdi :) O harika örgülerden artık bizde nasiplenebiliriz..

GeCe dedi ki...

bence pasaj açman iyi olmuş bana da yumaklar geliyor ama arada normal hediyeler de var ben şimdilik değişik yünlere sahip olmaktan bayağı keyifliyim ama çok olsa istemezdim herhalde

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails