1 Ocak 2010 Cuma

Bu cicileri sizler için hazırlıyorum.

2010 yılının ilk notuyla karşınızdayım.Bu sene ördüklerimin bir kısmını sizin begeninize sunacagımı duyurmuştum.

Umarım begeneceginiz ve almayı isteyeceginiz modeller çıkarabilirim.Konsept olarak, öncelikle aksesuar tarzı örgülerimi satışa çıkarmayı düşünüyorum.Özellikle, fazla örgü sitelerinde bulunmayan,değişik ama kullanışlı modelleri seçmeyi uygun gördüm.Resimde örmeye başladıgım modelleri ucundan fotograflıyorum.Degerli yorumlarınızla bana katkı yaparsanız çok sevinirim.

6 yorum:

makhina dedi ki...

Ooo süper modeller,Şapkalarda,o yeşil baktus de süper.
Pasaj kitlenir benden demesi:)Bereketli bol satışlar diliyorum canım.

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika görünüyorlar, renk seçimleri süper.
yeni yılda herşey gönlünüzce olsun

zeynep dedi ki...

merhabalr blogunuzu dun kesfettım yaptıklarınız harıka ellerınıze ve emegınıze saglık altınorgu forumdan bahsetmıssınız bır orgu hastası olarak uye olmak ıstedım ama bır turlu basaralı olamadım yardımcı olursanız sevınırım

Semra Merdan dedi ki...

Sevgili Zeynep,sözleriniz için çok teşekkür ederim.Altınörgüforum maalesef üye alımına kapalı bir platform.Üyelik alımı açılırsa mutlaka buradan bir duyuru yapacagım.
Sevgiyle kalın.

Haydins dedi ki...

Ucundan bile olsa çok güzel görünüyorlar...

Adsız dedi ki...

ben yeni örgü öğrenen bir anneyim. yaptıklarınız çok güzel ellerinize saglık. bazı örgü modellerinin açıklamasını isterseniz yardımcı olurum demişsiniz. mesaj attım fakat cevap gelmedi yardımcı olursanız sevinirim.
saglıklı kalın

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails