28 Mart 2010 Pazar

Yaratıcı blog ödülü

Bloglar arası verilen ödülleri genellikle kabul etmemişimdir.(sakın yanlış anlaşılmasın ,ödül hakedecek birşey yaptıgımı düşünmüyorum) Ama,bu seferki ödülü çok sevdiğim bir dostum yollamış.Onu geri çevirmem mumkun olmadıgından ,bana layık gördüğü ödülü kabul ediyorum.Çok teşekkur ederim http://sevkut.blogspot.com.
Ben de herkes gibi çok çok amator bir ruhla blog yazmaya başldım.Konsept olarak biraz farklı olsun,severek ördüğümüz modeller nerden geliyor,kimler tasarlıyor gibi ayrıntıların yer aldıgı bir blog olsun istedim.(gerçi artık pekçok arkadaşım bu ayrıntılara yer vermeye basladılar bloglarında).Genelde model açıklaması vermemeye,ama kişiyi modele yonlendirmeye dikkat ettim.
Şimdi benden 7 kişi seçmem isteniyor.Ben,gezdiğim tum hobi bloglarının beni birşekilde beslediğine inanıyorum.O nedenle ,aralarından 7 blogu cımbızla secip çıkarmam mumkun değil.Ödülün devamını,tum blog dostlarıma dagıtıyorum.Kendim hakkımda 7 ilginç nokta :
1-Aşırı inatçı oluşum
2-Tuhaf tuhaf fobilerim var.mesela sallanan sandalda denize bakamamak gibi :-)
3-Oğluma aşırı düşkünüm
4-hergun duzenli olarak 2 saat yuzlerce kare fotograf ceker ve silerim.(nasıl geliştirecegım bilemiyorum)
5-hobilerime zaman ayırabilmek için çok hızlı yemek yapmayı ögrendim.
6-hala bu yaşımda dil ögrenmek için dil kurslarına gidiyorum.
7-birgün sörf yapmayı diliyorum

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails