11 Ocak 2008 Cuma

Yeni Çalışmalarım



İki yeni çalışmam var.Bir tanesi ,örgü duayeni Zimmerman'ın supriz baby jacketi.Tabi bunu büyüterek örüyorum.Basit ama komplike bir örgü şekli olduğu için zaman zaman sayılarda şaşırıyorum ve söküyorum.Sonuçta bir uyarlama çalışma olduğundan elimde uygun bir sayı kalıbı yok ve deneyerek ölçülendiriyorum.

Bu çalışmada Himalaya Yakamoz ip kullandım.Hem %100 yün olduğundan hem de melanjlı renkleri hoşuma gittiğinden denemek istedim.






Misina 4,5 no şişle örüyorum.








İkinci çalışmam,daha genç ama stilini beğendiğim bir designerinin bolero çalışması.
Ysolda nın Cloud bolerosunu daha uzun olarak ve angora iple örüyorum.Yine kolay ama komplike bir çalışma olduğunu söyleyebilirim.



Bu çalışmada export ip kullanıyorum.(Fancy'nin Ruby marka angorasını) ve renk seçimim turkuazdan yana.Bu çalışmama KOKOSCH adını verdim.(Kırpık kırpık duruşundan dolayı )
8 no örgü şiş ve değişik renkte örgü ayracı diğer malzemelerim.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails