30 Ocak 2008 Çarşamba

Keçe çanta yapımı- Make a felted bag

Türkiyede üretilen yünlü iplerle hiç keçe yapmadım.Bir yakınımın tavsiyesiyle kendi tasarladığım bir çantayı yapmaya karar verdim.Tuhafiyecimden, yünler konusunda bilgi aldım.Keçe için en uygun iplerin Himalaya Efsun,Himalaya Yakamoz ve Nako Merino olduğunu öğredim.Ancak Alize nin %100 yünü Cashmiranın keçe yapımında kullanılamadığını ve tavsiye edilemediğni gödüm. Ama nihai kararı denedikten sonra bulabiliriz değil mi?Ben Efsunla başlıyorum.Yapım aşamalarıı bittikçe ekleyeceğim.

Birinci Bölüm (First Step):

MATERİAL:
800 gr.Himalaya Efsun %100 yünlü ip (8x100 gr.%100 wool)
7 mm misina şiş ( use US 11 circular 100 cm)
7 mm çorap şişi veya misina (US 10 1/2 double pointed needles.)


Başlangıç (Beginning) : Şişe 60 ilmek atarız.60 sıra haroşa önlü arkalı olarak öreriz.Bu, çantamızın tabanı olacak.Genişlik 18 '' ve derinlik 12 ''
(Cast on 60 sts.
Knit back and forth in garter stitch for 60 rows.width 18 '' and depth 12'')



Taban tamamlanınca çantayı çepeçevre örmeye başlayacağız.Ördüklerimizi kesmeden kısa kenardan şişe ilmek almaya başlayacağız.Kısa kenardan 35 ilmek tekrar uzun kenardan 60 ilmek kısa kenardan 35 ilmek aldığımızda tüm tabanı çevrelemiş olacağız.Toplam 190 ilmek.
(If the base
completed do not cast off. Now you are going to pick up stitches all around your rectangle and begin knitting in the round.Pick up from the short edge 35 sts.then from the long edge 60 sts and along last edge as you did for the first edge 35 sts.total:190 sts.)



Yüksekliğimiz 16 " olduğunda tamamını kapatacağız.Devamını 2.bölümde anlatacağım.
(Knit every row for 16 " height measurement . Cast off .To be continued in my next step.)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba Katya, güzel günler diliyorum, sevgiler:))

Adsız dedi ki...

http://whatyouwant.blogcu.com/

ziyaretiniz için teşekkürler..

blogunuz çok güzel olmuş.. her zaman beklerim :)

Adsız dedi ki...

sevgili arkadaşım etkinliğe gösterdiğin ilgi için çok tşk ediyorum kendien çok iyi bak canım
bir ricam olacak senden yorumunu pop up ayarlarsan sayfandan çıkmadan sana yazarım ve dolaşmaya devam ederim güzellikleri sevgilerimle harika günler diliyorum sana ve ailene

Adsız dedi ki...

sevgili arkadaşım blogun süper ama bizim yorum yazmamız bile zor size .arkadaşa bile ekliyemiyoruz.ama etkinlige katılak istersen listeye ekliyebilirim sadece sanırım

didems dedi ki...

mutlu hafta sonları dilerim arkadaşım

Adsız dedi ki...

işleriniz çok güzel iyi tatiller diliyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

selam..ziyaretinize teşk.ederim. elinize sağlık işleriniz çok güzel.iyi geceler,sevgiler..

Adsız dedi ki...

selam katya blogcu ya blogger nasıl kaydedeceğimi bilmiyorum biliyosan bana tarif edermisin sevgiler..
www.gydr1992.blogcu.com

Adsız dedi ki...

selam..ziyaretiniz için teşekkürler:)klozet takımı daha ayrıntılı olarak sizin için en kısa zamanda tekrar blogumda yer alacak.sevgiler

Adsız dedi ki...

gerçekten de kısa bir zaman oldu :)) yayınladım istediğiniz zaman bakabilirsiniz ;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails