4 Şubat 2008 Pazartesi

Birazda çocuklarımıza





Yeni örgü etkinliği için hem de oğlum çok istediğinden ona bir hayvancık öreyim dedim.Böylece elimde kalan artık ipleride değerlendirmiş oldum.50 gram kadar Nakolen kahve ve biraz Nakolen krem rengi yaklaşık (15 gram ) kullandım.Her parçayı ayrı ayrı örüp diktim ve elyafla doldurdum.Gevşek olmasına dikkat ettim.Böylece rahatca hırpalayabiliyor ...

For the new knit activity and for my kids claim i knit a toy for him.In this way ,make i the used yarn from my stash.50 gr.Nakolen brown and approximate 15 gr.creamKnit all bit in severall and fix it.Then put fiber (floopy).

Merak edenler için örnek açıklamasını buradan alabilirsiniz.Türkçe
Pattern for download in this link: English

2 yorum:

didems dedi ki...

Güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgiler,

ayıcık da çok sevimli olmuş canım eline sağlık

Adsız dedi ki...

http://edaca30.blogcu.com/

AYY BACAKLARI UZUN OLUNCA BEN MAYMUNCUK DEMISTIM AMA :((((


ELLERIN DERT GORMESIN ARKADASIM ETKINLIGE KATILINDAN ONUR DUYDUM SEVGILER KATYACIM COK TSK CANIM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails